piątek, 22 lutego 2013

[Move & OT-908] Android 2.3.4 AOSP

Hah! W końcu trzeba cokolwiek napisać. Logo zrobiłem sobie, Plan też jest , teraz trzeba działać. :D

Stockowy rom 2.3.4 znajdujący się w necie na xda-developers autorstwa ruscan.calin wymaga zaktualizowanego telefonu do 2.3.4 co moim zdaniem jest lekkim paradoksem o.O. Również ciężko jest zaktualizować telefon do upragnionego GB.
W internecie znalazłem źródła Androida (System + Kernel) do Alcatela Ot 908 więc jego kompilacja i ew poprawki na telefon 908 to kwestia czasu (jako że OT-908 różni się wyłącznie ułożeniem klawiszy względem MOVE będzie również działało na nim). Cieszy mnie fakt, że rom będzie bazowany na AOSP Gingerbread T-Mobile Move/Ot-908 gdyż trochę irytował mnie JRD'owski lockscreen. Oczywiście AOSP GB będzie podstawą do późniejszej maksymalnej edycji romu który potem może posłużyć mi do wydania serii romów nie tylko do tego Alcatela.  Gdy cała kompilacja pójdzie zgodnie z planem a rom będzie działał Przewiduję podobną sytuacje z AOSP Froyo na nasze telefony.

Oczywiście postęp będe przedstawiał na blogu.
Pozdrawiam. ;)

7 komentarzy:

  1. Cheq - będzie można zaaktualizować telefon z Froyo, do GB, przy pomocy tego romu ?
    dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Tzn mam taką nadzieje bo m.in dlatego biorę się za takie zadanie ;)

      Usuń
  2. No to czekam z niecierpliwością :)

    PS: po wgraniu Twojego kernela do OC, pogorszył się dotyk (trzeba mocniej naciskac, nie zawsze łapie). Nie orientujesz się czy jest na to jakies rozwiazanie, po za ponownym wgraniem rom`a ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbój tej instalacji Recovery:
      https://www.dropbox.com/s/uk2wuajwj6qzk2a/chocolate_Kernel_without_oc.zip

      Jeśli nie zadziała napisz ;)

      Usuń
  3. Dzięki CheQ :)
    narazie testuje - działać działa, muszę tylko trochę pobawić się telefonem. Narazie działa lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, jak można się z Tobą skontaktować, mam wiele pytań o upgrade ot-908 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Steam(http://steamcommunity.com/id/cheqoladowy) , GG (1491905), Email (adamwolak0501@gmail.com), Cokolwiek chcesz. :)

      Usuń